2013年11月1日 星期五

我有一隻好貓兒

唔知幾時開始,我覺得自己有隻好貓兒;
初初認識貓兒果陣,貓兒好容易會爆炸;同佢講自己野(特別係生活不順的事果時),佢總會淡淡然,仲cool過小龍女。。。
現在的貓兒,雖然都係懶懶。。但面上多了一份笑容:-)
同佢講d憤怒野果陣,隻貓貓仔會呵返我,甚至會幫我鬧果d衰人。。
唔知點解有時聽到會會心微笑,唔係因為佢幫我閙人而開心。。。而係,我覺得佢知道我講乜,明白我既心情。。。
縱使我地而家唔會日日糖黐豆咁,貓兒會有少少唔開心,但佢慢慢就明白,唔係呀b唔錫佢,只係返工太攰,timetable時間又唔好,所以就少左時間陪佢。。之後都冇乜發脾脾。。
其實,我都想快d讀完書,放低個包伏黎陪佢,始終又返工又讀書真係好攰。。
小貝包,希望你第時返左工,都會留返d時間陪我啦。。。

沒有留言:

張貼留言